A GREEN BRAND minősítést és védjegyet olyan márkák (vállalatok / termékek / szolgáltatások / élelmiszerek és személyiségek) kapják meg, amelyek jelentős mértékben hozzájárulnak a természet és környezet védelméhez.
A GREEN BRAND-ek bizonyíthatóan ökológiailag fenntarthatóan termelnek és működnek, szem előtt tartva a saját felelősségüket a természeti erőforrások megőrzésével kapcsolatban, és nagy mértékben elkötelezettek a fenntarthatóság és a természetes egyensúly megőrzése iránt.
A GREEN BRANDS az alábbi ökológiai és fenntarthatósági területekre vonatkozó üzleti döntéseket díjazza:
- Energiahatékonyság
- Üvegházhatású gázok és egyéb levegőt terhelő szennyező anyagok kibocsátásának csökkentése, illetve elkerülése
- Hulladék keletkezésének csökkentése, illetve elkerülése
- A természeti erőforrások megőrzése, a természetes életterek tisztán tartása és óvása
- Alternatív energiaforrások használata
- Fenntarthatósággal és környezetvédelemmel kapcsolatos továbbképzések munkatársak részére
- Szigorúan biológiai / ökológiai szempontok szerinti élelmiszer- / gyógyszertermelés
- Fogyasztók tájékoztatása az intézkedésekről, hogy a szóban forgó termékek által hogyan lehet csökkenteni az üvegházhatású gázok kibocsátását
- A vállalat környezetvédelmi elkötelezettségét alátámasztó vállalati célok közzététele