GB

A Werner & Mertz, egy innovatív, 151 éves családi vállalkozás, amely úttörő szerepet tölt be a környezetbarát és fenntartható üzletágban. Számunkra a fenntarthatóság nem egy modern hóbort, hanem egy élő céghagyomány. Mivel a GREEN BRANDS

Andreas Enderle

Kereskedelmi igazgató, CEE régióWerner & Mertz

A drogéria piacon is egyre több a tudatos vásárló, aki natúr és bio termékeket keres. Az alterra és az enerBio márkáink kiváló választ jelentenek ezekre a vevői igényekre. Nagy büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a

Kadlok Nelli

PR MenedzserRossmann Magyarország

Az INEST Nonprofit Kft. számára kiemelten fontos a környezetünk védelme és általában véve az értékteremtés. A GREEN BRANDS által kínált kihívás lehetőség és egyben garancia is számunkra. Garancia és lehetőség arra, hogy éberek maradjunk, és

Lakatos Sándor

Ügyvezető igazgatóINEST Nonprofit Kft.

A Gasteiner nemcsak a Nyugat-Ausztriából származó piacvezető ásványvíz, hanem az egyetlen ásványvíz márka, amelynek forrásterületét a nemzeti park szigorú követelményei védik. Számunkra az éghajlatvédelem, a fenntarthatóság és az ökológiai felelősségvállalás nem csupán hangzatos szavak, hanem

Walter Scherb

CEOGasteiner

Alig van olyan védjegy, amely már a nevével is annyit kifejez, mint a GREEN BRANDS. A minősítési folyamat összetett. De erre szükség is van, és megerősíti a díj komolyságát. Azért is érdemes a folyamatba energiát

Silva Imken

MarketingvezetőBÖRLIND

Nagy örömmel és büszkeséggel tölt el minket, hogy a Frosch a példamutató ökológiai tevékenységeiért elnyerte a GREEN BRAND Austria 2020/2021 védjegyet.A tény, hogy a védjegyet már ötödik alkalommal nyertük el, mutatja, hogy nem csak egy

Mag. Franz Studener

GeschäftsführungErdal GmbH