A zsűri intézménye – a végső döntéshozó
A világon egyedülálló eljárásunk az ökológiailag fenntartható márkák kitüntetésében a zsűri döntésével zárul. Minden benyújtott dokumentumot, és a GREEN BRANDS-indexet is figyelembe véve, egymástól függetlenül szavaznak egy-egy márkáról.
A zsűri az üzleti élet, a tudomány, a média, az ügynökségek és a környezetvédelmi szövetségek magas rangú képviselőiből áll. Örömmel mutatjuk be a jelenlegi ciklus zsűritagjait Ausztriában:
Mag. Stephan Blahut
Az Osztrák Üzleti Szövetség főtitkára
Dr. Andrea Grimm
A „Zöld Marketing” kurzus vezetője a Wiener Neustadt Ipari Egyetemen, Wieselburgban.
A zöld marketing szakértőinek első osztályú képzésére a jó gyakorlatok, például a GREEN BRANDS szervezete, nélkülözhetetlen muníciót jelentenek. Nem csak a fenntartható marketingre és brand-építésre ad kiváló példát, de a tudatos munkakeresőknek is megmutatja a zölden működő munkáltatókat. Örülünk neki, hogy a GREEN BRANDS az egyik kiemelkedő partnerünk az üzleti világból.
Személy szerint úgy gondolom, hogy a GREEN BRANDS egy nagy lépést tett a transzparencia felé, amely a green washing elleni küzdelemben nagyon fontos.
Markus Hafner-Auinger
Ügyvezető, Osztrák Klímaszövetség
Mag. Susanne Hasenhüttl
Tudományos projektmenedzser az ÖGUT-ban,
A fenntartható befektetés szakértője
Dr. Friedrich Hinterberger
A Sustainable Europe Research Institute (SERI) elnöke
A zsűri elnöke
Ruth Hofmann
Az oliv magazin “Az élet zöld oldala” rovatának szerkesztője
Doris Holler-Bruckner
Szerkesztő és felelős kiadó, OEKONEWS
Ügyvezető igazgató, Holler Communications
Sandra Majewski
Ügyvezető, good for brands ügynökség
Martin Neureiter
CSR Company International
Dr. Christian Plas
Ügyvezető, denkstatt
Prof. Dr. René Schmidpeter
A FENNTARTHATÓ FEJLESZTÉS AUSZTRAI TANÁCSA
Thomas Weber
A BIORAMA kiadója, a „Leben auf Sicht“ könyvsorozat kiadója, a következő könyvek szerzője: „Ein guter Tag hat 100 Punkte. … und andere alltagstaugliche Ideen für eine bessere Welt“, „100 Punkte Tag für Tag“
Ulrich Weber
A WeberMedia ügyvezető igazgatója, a bioMagazin és a ZukunftsBranchen magazinok kiadója
Képzeljük el: egy világot, amely teljes mértékben nélkülözi a fenntarthatóságot – teljes gőzzel zakatol az ipar, a mezőgazdaság a végkimerülésig kihasználja a földeket. Ez gyorsan és egyszerűen hoz profitot. A szupermarketek polcain nem találunk bio-termékeket, a házunk tetői nincsenek napelemekkel tele, a termékek szállítmányozásánál nem szempont a környezet védelme..
És mégis vannak olyan vállalatok, amelyek mindent megtesznek annak érdekében, hogy „másképp” csinálják – még akkor is, ha első pillantásra ezek csak kis lépések lehetnek. És éppen ezeket a lépéseket díjazza a GREEN BRANDS – haladjunk lépésről lépésre, miközben minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyunk magunk után. Ennek kéne a “normálisnak” lennie.