Minden kitüntetett márka profitál a számos szolgáltatásunkból és a programból származó egyéb előnyökből:
A GREEN BRAND státusszal járó előnyök:
- Reputáció javítása az ügyfélkapcsolatokban
- Ügyfélakvizíció megkönnyítése/javítása
- Vállalati imázs javítása
- Az üzemi és termelési költségek csökkenése az értékelés és tanácsadás révén
- Az alkalmazotti lojalitás növelése
- A versenytársaktól való megkülönböztetés
- Hiteles elismerés arról, hogy a társaság környezettudatosan és fenntarthatóan működik
Védjegy
A GREEN BRANDS-védjegy a kitüntetett márkák a környezet és fenntarthatóság iránti elkötelezettségének hivatalos bizonyítéka. A védjegy az EU-által is regisztrált és védett az ökológiai fenntarthatóság területén, annak független, transzparens és semleges eljárása miatt.
További információt a védjegyről itt talál
Oklevél
A minősítésről és a védjegy érvényességéről minden kitüntetett márka oklevelet kap. A oklevél két évre feljogosítja a kedvezményezett, hogy két évig használja GREEN BRANDS védjegyet. Az oklevél-átadás az első kedvező alkalom a kitüntetésben rejlő publicitási lehetőségek kiaknázására.
A már átadott oklevelekből néhány példányt a galériában tekinthet meg.
Kiadvány
A kitüntetett márkákat egy exkluzív kiadványban mutatjuk be. A kiadvány klímasemleges módszerrel, kizárólag környezetbarát alapanyagok felhasználásával készül. A GREEN BRANDS-kiadvány kétévente jelenik meg, nagy példányszámban. Könyvesboltokban, szakmai szervezetek útján, illetve médiapartnerek segítségével terjesztjük. További példányokat közvetlenül juttatunk el piackutatókhoz, a gazdasági sajtóhoz, kamarákhoz, állami intézményekhez, egyetemekhez és a marketingszakma vezető képviselőihez.
Minden díjazott márka rendelkezik saját könyvpéldányokkal- ami egy kiváló eszköz a belső és külső kommunikáció támogatására! Kérésre lehetőségükben áll a könyv megszemélyesítésére a cégre szabott, egyedi borító által.
Az eddig kiadott kiadványokat online is olvashatja itt
Díjátadó ünnepség
A kétéves minősítési folyamatot egy rendezvény zárja le. Ezen az ünnepségen a díjazott márkák színpadon vehetik át elismeréseiket a GREEN BRANDS cím elnyeréséről. Ezen az eseményen derül ki többet közt az is, hogy ki kapta az év GREEN BRANDS-személyisége díjat.
Az est folyamán fény derül a médiapartnerünk által adományozott különdíj nyertesére is, mely kiemelt fontossággal bír, hiszen a fogyasztók a médiapartnereken keresztül közvetlenül hozzák meg döntésüket.
A rendezvényen üzleti és politikai élet-, egyesületek és a média képviselői vesznek rész. Az esemény kiváló lehetőséget kínál a hálózatépítésre.
A rendezvényt nagy figyelemmel kísérik a különböző médiák is. Az eseményt interneten, nyomtatott sajtóban és TV csatornákon is kommunikálják és reklámozzák. Ily módon széles körű nyilvánosság értesül a márka GREEN BRANDS státuszáról, és ez által a környezetvédelem és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségéről.
- A korábbi díjátadókról készült képeket itt tekintheti meg
- A korábbi díjátadókról készült videókat itt tekintheti meg
Média
A minél intenzívebb médiajelenlét és a széles körű ismertség érdekében szervezetünk médiapartnerekkel működik együtt.
A GREEN BRANDS médiapartnereit országonkénti bontásban itt érheti el
GREEN BRANDS Podcast
A podcast az online jelenlét legaktuálisabb formátuma. Egy-egy cégnek ritkán éri meg saját műsort indítani, a GREEN BRANDS Podcastjában azonban minden kitüntetett márka lehetőséget kap, hogy bemutassa fenntarthatósági törekvéseit, a hallgatók számára megmutassa zöld oldalát.
A GREEN BRANDS Podcast – A fenntarthatóság magyar hangja itt hallgatható
Tanácsadás és támogatás
Az értékelési folyamat rámutat a vállalat és a környezet kapcsolatának kritikus pontjaira, és hozzájárul a működési és termelési folyamattal kapcsolatos tudatos változtatásokhoz. Az ebből következő felismerések a költségek jelentős csökkenéséhez vezethetnek.
A vállalkozásoknak az általunk szervezett tréningeken és workshopokon keresztül lehetőségük nyílik „GREEN BRANDS-Index“-ük javítására.
A workshopok tematikáját egy klímavédelemmel és fenntarthatósággal foglalkozó, független vállalati tanácsadó cég állítja össze.
A célcsoportok egyrészt azok a márkákat, amelyeket már a elnyerték a GREEN BRAND minősítést, de mindenekelőtt olyan márkák, amelyek a minősítés során nem érték el a minimálisan megkövetelt szintet a “GREEN BRANDS” indexen, és ez által a nem jogosultak a GREEN BRAND cím használatára sem. Ezek a márkák segítséget kapnak a környezetvédelmi és fenntarthatósági erőfeszítéseiket illetően, hogy elnyerhessék a GREEN BRAND címet.
Azok a márkák, amelyek már rendelkeznek GREEN BRAND címmel, lehetőséget kapnak arra, hogy célzott képzésen keresztül emeljék az indexük szintjét, és évente dokumentálják, hogy a vállalati és a márka céljaik folyamatosan környezetbarát és fenntartható intézkedések tárgyát képezik.
Az ajánlatok opcionálisak és a tanácsadó cég a márka visszajelzései alapján igényekre szabva állítja össze.