Szolgáltatások

Minden kitüntetett márka profitál a számos szolgáltatásunkból és a programból származó egyéb előnyökből:

A GREEN BRAND státusszal járó előnyök:

  • Reputáció javítása az ügyfélkapcsolatokban
  • Ügyfélakvizíció megkönnyítése/javítása
  • Vállalati imázs javítása
  • Az üzemi és termelési költségek csökkenése az értékelés és tanácsadás révén
  • Az alkalmazotti lojalitás növelése
  • A versenytársaktól való megkülönböztetés
  • Hiteles elismerés arról, hogy a társaság környezettudatosan és fenntarthatóan működik

Védjegy

A GREEN BRANDS-védjegy a kitüntetett márkák a környezet és fenntarthatóság iránti elkötelezettségének hivatalos bizonyítéka. A védjegy az EU-által is regisztrált és védett az ökológiai fenntarthatóság területén, annak független, transzparens és semleges eljárása miatt.

További információt a védjegyről itt talál

Oklevél

A minősítésről és a védjegy érvényességéről minden kitüntetett márka oklevelet kap. A oklevél két évre feljogosítja a kedvezményezett, hogy két évig használja GREEN BRANDS védjegyet. Az oklevél-átadás az első kedvező alkalom a kitüntetésben rejlő publicitási lehetőségek kiaknázására.

A már átadott oklevelekből néhány példányt a galériában tekinthet meg.

Kiadvány

A kitüntetett márkákat egy exkluzív kiadványban mutatjuk be. A kiadvány klímasemleges módszerrel, kizárólag környezetbarát alapanyagok felhasználásával készül. A GREEN BRANDS-kiadvány kétévente jelenik meg, nagy példányszámban. Könyvesboltokban, szakmai szervezetek útján, illetve médiapartnerek segítségével terjesztjük. További példányokat közvetlenül juttatunk el piackutatókhoz, a gazdasági sajtóhoz, kamarákhoz, állami intézményekhez, egyetemekhez és a marketingszakma vezető képviselőihez.

Minden díjazott márka rendelkezik saját könyvpéldányokkal- ami egy kiváló eszköz a belső és külső kommunikáció támogatására! Kérésre lehetőségükben áll a könyv megszemélyesítésére a cégre szabott, egyedi borító által.

Az eddig kiadott kiadványokat online is olvashatja itt

Díjátadó ünnepség

A kétéves minősítési folyamatot egy rendezvény zárja le. Ezen az ünnepségen a díjazott márkák színpadon vehetik át elismeréseiket a GREEN BRANDS cím elnyeréséről. Ezen az eseményen derül ki többet közt az is, hogy ki kapta az év GREEN BRANDS-személyisége díjat.

Az est folyamán fény derül a médiapartnerünk által adományozott különdíj nyertesére is, mely kiemelt fontossággal bír, hiszen a fogyasztók a médiapartnereken keresztül közvetlenül hozzák meg döntésüket.

A rendezvényen üzleti és politikai élet-, egyesületek és a média képviselői vesznek rész. Az esemény kiváló lehetőséget kínál a hálózatépítésre.

A rendezvényt nagy figyelemmel kísérik a különböző médiák is. Az eseményt interneten, nyomtatott sajtóban és TV csatornákon is kommunikálják és reklámozzák. Ily módon széles körű nyilvánosság értesül a márka GREEN BRANDS státuszáról, és ez által a környezetvédelem és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségéről.

Média

A minél intenzívebb médiajelenlét és a széles körű ismertség érdekében szervezetünk médiapartnerekkel működik együtt.

A GREEN BRANDS médiapartnereit országonkénti bontásban itt érheti el

GREEN BRANDS Podcast

A podcast az online jelenlét legaktuálisabb formátuma. Egy-egy cégnek ritkán éri meg saját műsort indítani, a GREEN BRANDS Podcastjában azonban minden kitüntetett márka lehetőséget kap, hogy bemutassa fenntarthatósági törekvéseit, a hallgatók számára megmutassa zöld oldalát.

A GREEN BRANDS Podcast – A fenntarthatóság magyar hangja itt hallgatható

Tanácsadás és támogatás

Az értékelési folyamat rámutat a vállalat és a környezet kapcsolatának kritikus pontjaira, és hozzájárul a működési és termelési folyamattal kapcsolatos tudatos változtatásokhoz. Az ebből következő felismerések a költségek jelentős csökkenéséhez vezethetnek.

A vállalkozásoknak az általunk szervezett tréningeken és workshopokon keresztül lehetőségük nyílik „GREEN BRANDS-Index“-ük javítására.

A workshopok tematikáját egy klímavédelemmel és fenntarthatósággal foglalkozó, független vállalati tanácsadó cég állítja össze.

A célcsoportok egyrészt azok a márkákat, amelyeket már a elnyerték a GREEN BRAND minősítést, de mindenekelőtt olyan márkák, amelyek a minősítés során nem érték el a minimálisan megkövetelt szintet a “GREEN BRANDS” indexen, és ez által a nem jogosultak a GREEN BRAND cím használatára sem. Ezek a márkák segítséget kapnak a környezetvédelmi és fenntarthatósági erőfeszítéseiket illetően, hogy elnyerhessék a GREEN BRAND címet.

Azok a márkák, amelyek már rendelkeznek GREEN BRAND címmel, lehetőséget kapnak arra, hogy célzott képzésen keresztül emeljék az indexük szintjét, és évente dokumentálják, hogy a vállalati és a márka céljaik folyamatosan környezetbarát és fenntartható intézkedések tárgyát képezik.

Az ajánlatok opcionálisak és a tanácsadó cég a márka visszajelzései alapján igényekre szabva állítja össze.