GREEN BRAND lett a „Zurück zum Ursprung“ Ausztriában

Legyen szó tejtermékekről, bébiételekről, gyümölcsökről, zöldségekről, kenyérről vagy tésztáról – a HOFER osztrák élelmiszerlánc több mint 450 fenntartható ökológiai terméket árusít a „Zurück zum Ursprung“, azaz “Vissza forráshoz” márkanév alatt. Körülbelül 4000 osztrák gazda gyártja ezeket a termékeket a magas színvonalú előírásoknak megfelelően.

Jóval mielőtt a fenntarthatóság trenddé vált volna, a Hofer nyolc alapértéken alapulva készítette el az összes „Vissza az eredethez” terméket: regionalitás, környezetvédelem, a géntechnikától való mentesség, az állatok jóléte, a legmagasabb élelmiszer-minőség, az átláthatóság és a mezőgazdasági termelők és a fogyasztók közötti tisztesség. Ezek az alapértékek határozzák meg a “Zurück zum Ursprung” összes tevékenységét, ami az EU jelenlegi EG VO 834/2007 ökológiai szabályozásán messze túlmutat.

Körülbelül 4000 osztrák gazdálkodó állít elő „Zurück zum Ursprung” termékeket a magas színvonalú előírásoknak megfelelően.

Különlegessége a messzemenő átláthatóság: Az összes termék egy alkalmazáson keresztül vagy a márka weboldalán keresztül visszakövethető a termelőkig.

Ennek eredményeként az osztrák élelmiszermárka regionálisan, fenntarthatóan és átláthatóan működik, és és kiemelkedő eredménnyel szerepelt a GREEN BRANDS auditján is. Gratulálunk a “GREEN BRANDS Austria 2020/2021” védjegy megszerzéséhez!