A zsűri intézménye – a végső döntéshozó
A világon egyedülálló eljárásunk az ökológiailag fenntartható márkák kitüntetésében a zsűri döntésével zárul. Minden benyújtott dokumentumot, és a GREEN BRANDS-indexet is figyelembe véve, egymástól függetlenül szavaznak egy-egy márkáról.
A zsűri az üzleti élet, a tudomány, a média, az ügynökségek és a környezetvédelmi szövetségek magas rangú képviselőiből áll. Örömmel mutatjuk be a jelenlegi ciklus zsűritagjait Ausztriában:
![Mag_Stephan_Blahut](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Mag_Stephan_Blahut.jpg)
Mag. Stephan Blahut
Az Osztrák Üzleti Szövetség főtitkára
![Dr_Andrea_Grimm](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Dr_Andrea_Grimm.jpg)
Dr. Andrea Grimm
A „Zöld Marketing” kurzus vezetője a Wiener Neustadt Ipari Egyetemen, Wieselburgban.
A zöld marketing szakértőinek első osztályú képzésére a jó gyakorlatok, például a GREEN BRANDS szervezete, nélkülözhetetlen muníciót jelentenek. Nem csak a fenntartható marketingre és brand-építésre ad kiváló példát, de a tudatos munkakeresőknek is megmutatja a zölden működő munkáltatókat. Örülünk neki, hogy a GREEN BRANDS az egyik kiemelkedő partnerünk az üzleti világból.
Személy szerint úgy gondolom, hogy a GREEN BRANDS egy nagy lépést tett a transzparencia felé, amely a green washing elleni küzdelemben nagyon fontos.
![Markus_Hafner_Auinger](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Markus_Hafner_Auinger.jpg)
Markus Hafner-Auinger
Ügyvezető, Osztrák Klímaszövetség
![Susanne_Hasenhüttl](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Susanne_Hasenhüttl.jpg)
Mag. Susanne Hasenhüttl
Tudományos projektmenedzser az ÖGUT-ban,
A fenntartható befektetés szakértője
![Friedrich_Hinterberger](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Friedrich_Hinterberger.jpg)
Dr. Friedrich Hinterberger
A Sustainable Europe Research Institute (SERI) elnöke
A zsűri elnöke
![Ruth_Hofmann](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Ruth_Hofmann.jpg)
Ruth Hofmann
Az oliv magazin “Az élet zöld oldala” rovatának szerkesztője
![Doris_Holler_Bruckner](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Doris_Holler_Bruckner.jpg)
Doris Holler-Bruckner
Szerkesztő és felelős kiadó, OEKONEWS
Ügyvezető igazgató, Holler Communications
![Sandra_Majewski](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Sandra_Majewski.jpg)
Sandra Majewski
Ügyvezető, good for brands ügynökség
![Martin_Neureiter](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Martin_Neureiter.jpg)
Martin Neureiter
CSR Company International
![Dr_Christian_Plas](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Dr_Christian_Plas.jpg)
Dr. Christian Plas
Ügyvezető, denkstatt
![rene-schmidpeter](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/rene-schmidpeter.jpg)
Prof. Dr. René Schmidpeter
A FENNTARTHATÓ FEJLESZTÉS AUSZTRAI TANÁCSA
![Thomas_Weber](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Thomas_Weber.jpg)
Thomas Weber
A BIORAMA kiadója, a „Leben auf Sicht“ könyvsorozat kiadója, a következő könyvek szerzője: „Ein guter Tag hat 100 Punkte. … und andere alltagstaugliche Ideen für eine bessere Welt“, „100 Punkte Tag für Tag“
![Ulrich_Weber](https://green-brands.hu/2020/wp-content/uploads/2020/05/Ulrich_Weber.jpg)
Ulrich Weber
A WeberMedia ügyvezető igazgatója, a bioMagazin és a ZukunftsBranchen magazinok kiadója
Képzeljük el: egy világot, amely teljes mértékben nélkülözi a fenntarthatóságot – teljes gőzzel zakatol az ipar, a mezőgazdaság a végkimerülésig kihasználja a földeket. Ez gyorsan és egyszerűen hoz profitot. A szupermarketek polcain nem találunk bio-termékeket, a házunk tetői nincsenek napelemekkel tele, a termékek szállítmányozásánál nem szempont a környezet védelme..
És mégis vannak olyan vállalatok, amelyek mindent megtesznek annak érdekében, hogy „másképp” csinálják – még akkor is, ha első pillantásra ezek csak kis lépések lehetnek. És éppen ezeket a lépéseket díjazza a GREEN BRANDS – haladjunk lépésről lépésre, miközben minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyunk magunk után. Ennek kéne a “normálisnak” lennie.