A 2020-as év nehézségei ellenére sikerrel zártuk a GREEN BRANDS magyarországi jelenlétnek első kétéves ciklusát. A két aktív év során címszavakban ezek történtek velünk:
- 2019. novemberében a GREEN BRANDS védjegye az Európai Unió által hivatalosan elismert és védett, ökológiai fenntarthatóságot igazoló védjegy lett. Ezzel a harmadik védjegy lett a kategóriában, amit az EU elismer.
- 12 márka teljesítette sikerrel a három lépcsős auditfolyamatunk mindhárom szakaszát, így elnyerték a GREEN BRANDS Hungary 2019/2020 vagy a GREEN BRANDS Hungary 2020/2021 védjegyet.
- 5 alkalommal rendeztünk meg GREEN BRANDS Akadémiát. A rendezvénysorozaton a fenntarthatóság számos témájában a legkiválóbb előadók tartottak inspiráló előadásokat (a témák többek között: zöld vásárlói döntések és szokások, felelős beruházások, zöld márkaépítés, megújuló energia, hulladékgazdálkodás, EU-s pályázatok, közösségi és alternatív közlekedési megoldások).
- A nürnbergi BIOFACH nemzetközi szakkiállításon standunkon népszerűsítettük a védjegyet elnyert magyar és nemzetközi márkákat.
- A járvány beköszöntével online programmatic kampányt indítottunk, ahol több millió vásárlóhoz juttattuk el az üzenetet, hogy a felelős vásárlói döntés a “zöld márkák” választása.
- Több mint 100 fát ültettünk és ajándékoztunk partnereink számára.
- A GREEN BRANDS nemzetközi szervezetének mintájára, Magyarországon először kiosztottuk az Év Zöld Személyisége, azaz a GREEN BRANDS Az Év Személyisége 2020 Hungary díjat. A szakmai kategóriában Nagy Gréta győzedelmeskedett, a közönség pedig Gyetván Csabát szavazta meg a környezettudatosságért legtöbbet tevő magyar hírességnek.
Nem utolsó sorban a HVG előfizetői mellékleteként megjelentettük a GREEN BRANDS Hungary 2020-as kiadványát, ami részletesen bemutatja azokat a márkákat, akik a két év során elnyerték védjegyünket:
Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.
A 2021-es évet bizakodva kezdjük. Külön öröm számunkra, hogy a budapesti központból, Magyarország és Csehország mellett hamarosan egy újabb országban vezethetjük be a GREEN BRANDS Európai Unió által is elismert védjegyét.
Magyarországon pedig újult erővel folytatjuk munkánkat. Zsűritagjaink, szakmai- és médiapartnereink folyamatosan keresik és a minősítési folyamat első lépéseként jelölik azokat a magyar márkákat, akiket érdemesnek találnak a védjegy megszerzésére.
A jelölt cégeket és márkákat folyamatosan tájékoztatjuk arról, hogy lehetőséget kapnak a GREEN BRANDS Hungary 2021/2022 védjegy megszerzésére és így a programban való részvételre. Számos vállalat / termék már az auditfolyamatban van, vagy már sikeresen bizonyította zöld működését.
Azoknak a márkáknak, amelyek egy korábbi ciklusban már sikeresen teljesítették a folyamatot, az újraértékelési folyamat lehetőséget ad arra, hogy ismét minősíttessék magukat, és egy csillagot szerezzenek a védjegyükre.
Reméljük, az idei évben is számos márka bizonyítja független és transzparens eljárásunkon keresztül, hogy az ökológiai fenntarthatóság kritériumai szerint működik, és válik büszke tulajdonosává a GREEN BRANDS védjegyének.